duminică, 17 octombrie 2010

Ganduri


Nu am scris nimic de mult dar am fost ocupata cu scoala!:|Nici nu stiu cu ce sa incep...viata ne rezerva multe surprize placute si neplacute in acelasi timp.In ultimul timp am fost tot mai singura,mai abatuta.Mi s-a intamplat multe lucruri la care nu ma asteptam,nu credeam ca va fi asa greu sa ii simt lipsa fratelui,sa nu mai am cu cine sa vorbesc asa des sa ii pot spune tot ce ma doare si ce nu.
Uneori ma intreb de ce viata este asa de grea?dar rareori gasesc raspuns la ceea ce mi se intampla,departe de parinti,de frate,singura intre patru pereti ma tot gandesc ce sens mai are viata asta cruda,oamenii rai din jurul meu sunt tot mai stresati,o agitatie din ce in ce mai mare.
Stiu ca nimeni nu poate intelege ce este in sufletul unei persoane,dar de ce sa nu ajutam pe cei din jur macar cu un sfat daca nu putem mai mult.De ce lumea judeca intotdeauna dupa aparente?doar pentru ca au auzit ceva despre acea persoana...de ce suntem din ce in ce mai rai?de ce nu putem fi mai optimisti si mai increzatori in noi,de ce nu putem avea sentimente doar pentru o singura persoana??intrebari fara raspuns!!!
Stiu melancolia cred ca ne apuca pe toti la un moment dat:d dar poate ca ne face sa vedem lucrurile si sa le acceptam asa cum sunt!
Timpul trece mult mai repede si nu observam cat de frumoasa este viata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu